مدرسه الکترونیکی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۵، ۰۸:۳۵ - محسن فرازی
    جالبه
نویسندگان

به لطف خداوند نرم افزار اندروید آزمون گیر هوشمند را طراحی وجهت استفاده دانش آموزان عزیز آماده کرده ام .

این برنامه به این شکل هست که آنرا برروی گوشی اندرویدی خود نصب کنید دراین نرم افزار سوالات چهارگزینه ای قرارداده شده که فعلا این نرم افزاربرای درس پیام های آسمان پایه هشتم آماده شده است . بعد ازنصب برروی گوشی ، وارد برنامه شوید و مشخصات خود را وارد کرده و برروی آزمون کلیک کنید بعدازآن سوالات برای شما نمایش داده می شود به همراه زمان آزمون . آزمون را انجام دهید بعد ازاینکه آزمون شما به پایان رسید نتیجه آزمون به شما نشان داده می شود،درصفحه ای که نتیجه را به شما نشان می دهد بعد ازاینکه صفحه را ببندید پیامی به شما می دهد که آیا نتیجه آزمون را به مدیرآزمون ارسال کنم یا نه . اگر شما گزینه بلی را انتخاب کنید به شما پیام می دهد که پیامکی ارسال کنم یا با ایمیل . شما هرکدام را انتخاب کنید نتیجه آزمون برای بنده که مدیرآزمون هستم ارسال خواهدشد .

این نرم افزار فعلا برای پیام های آسمان پایه هشتم طراحی شده وفعلاً سوالات تعدادشان کم است ولی به مرور سوالات بیشتری به آن اضافه خواهدشد.


این نرم افزار در بازار اندروید (کندو) نیز بانام (آزمون چهازگزینه ای پیام های آسمان پایه هشتم) نیز منتشر شده . لذا اگر آن را برروی گوشی خودنصب کنید درصورتی که نسخه های بعدی باسوالات بیشتر ارایه شود شما بلافاصله از طریق کندو از نسخه جدید آن آگاه خواهید شد .


تصاویری از این نرم افزار اندرویدی:

                     

             

   

     برای دانلود نرم افزار یرروی آیکن زیر کلیک کنید.


                              



         اینم تصویری از منتشرشدن برنامه در کندو :


   





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
یوسف غریبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی